Monday, December 14, 2009

Teh Ais & Blogku~


Akibat dari desakan multimedia yang melanda negara kita ,aku mula berfikir untuk menubuhkan sebuah blog setelah facebook ku selesai dimanipulasikan sepenuhnya~

Aku ingatkan senang nak mencerna idea melahirkan sebuah blog, tp sayang nya AKU TAK TAU APA2...lol~

Oleh hal yang demikian,beberapa batang rokok di atas meja ku telah ku janakan untuk menjanakan minda ak yg kosong bagaikan laut China Selatan..lol lg~

Akibat gemarkan teh ais teramat sngt,jadi aku merancang untuk mnjadikan makanan dan tempat2 menarik sebagai topik utama aku dalam blog ni~(ada kaitan plak kan teh ais ngn makanan) mengeluh ku seorang diri..haih~

Disamping mengisi masa ku yang agak terluang ini,aku mempersembahkan http://akudiadantehais.blogspot.com/
layankan aja ya~


3 comments:

[N]ai.m Dau[d] said...

hahaha! baguih! aku suka tmpt mkn.hang review byk2..

anod said...

hahaha,walaupon kt agak keding,tp kita makan agak byk!
orite

Anonymous said...

bila plak hang buat blog nie anod???
tak pnh intro kat aku pon..

pak chot